Geplaatst: 28-03-2006 15:04
Het volgende is het probleem motor loopt soms stationair te hoog toeren en bij half gas geven begint de motor te galopperen.
ik heb de foutcodes uitgelezen deze zijn 411 en 223 deze zijn van
de stappenmotor en van de luchtregelingsklep.deze onderdelen
heb ik los doorgemeten en vergeleken met fabriekswaarde deze
zijn dan oke.heeft iemand een ander idee wat het probleem kan zijn