Slecht optrekken

3 reacties

Merk
Toyota
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 28-03-2006 15:11

[52623] Corolla 2E motor met constant vacuumcarburateur en automatische bak trekt slecht op, reageert dan niet op gasgeven. Acceleratiepompdraaipunt ging zwaar, ging pas bij 3/4 gas bewegen, nu losgemaakt maar geen verbetering. Kleptiming is goed. Als men in L optrekt maakt ook niets uit. Hij valt gewoon weg. Bij iets gas terugnemen komt hij langzaam bij. Mijn collega denkt dat hij in een te hoge versnelling weg rijdt Misschien kickdownkabel opnieuw afstellen?

Klant is al op diverse plaatsen geweest. Ook bij Toyota dealer, maar daar werd ze gewoon weggepoetst. Geen zin in denk ik.

Wie een tip.