Geplaatst: 05-06-2006 20:06
[57515] eerste jaar dat we meededen was de eerste plaats voor mij jaar er op werd mn colega 2e vorig jaar was een andere colega 1e en dit jaar hebben we de laatse ronde ook weer gehaald fiat lcv benelux
30juni feestje in belgie topperssssssssss
[url=http://img322.imageshack.us/my.php?image=302612229qw.jpg][img]http://img322.imageshack.us/img322/1371/302612229qw.th.jpg[/img][/url]