Geplaatst: 08-05-2007 19:02
[79935] Motor zelf aangestuurd werkt perfect,(pasagiers zjde) de schakelaar funktioneert ook goed want die heb ik bij een achter deur getest. Ik weet niet precies hoe de omschakeling werkt, en heb ook geen elektrische schema. Zit er nog een relais tussen. In mijn auto technisch boek vn Hayes heb ik er maar een gezien, welke volgens mij voor de hoofd stroom voorziening is. OP de stekker (bijde schakelaar) zit massa en plus maar nu weet ik het even niet. Is er iemand met een goede tip??