Spanning valt weg op cockpit

4 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Bora
Type
Onderwerp
Motorcode
AGR
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-06-2006 23:49

[57615] Klant komt met de klacht dat soms de spanning wegvalt op de instrumenten/cockpit(alles valt uit)

Op het moment van uitvallen gaat het lampje van de ABS en het rem waarschuwingslampje(uitroepteken)branden en is er een vreemd geluid hoorbaar in de buurt van het dashboard.

Motor blijft gewoon lopen en klant kan dan ook gewoon blijven rijden.

Na het weer opnieuw starten van de motor werkt weer alles normaal.

DE TIJD DUS HET KLOKJE STAAT DAN OP NUL !!!!

Uitlezen heeft geen resultaat opgeleverd !!!!!

Zelf zit ik te denken aan een relais,elektrisch gedeelte contaktslot,losse voedingsdraad,printplaat of bedrading cockpit.

Wie denkt met mij mee ????

Alvast bedankt Hub Hannemann