seat marbella loopt niet stationair

8 reacties

Merk
Seat
Model
Marbella
Type
Onderwerp
Motorcode
0.9
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-05-2007 18:51

[80001] Vraag:

Ik heb hier een marbella staan welke niet meer stationair wil lopen, Hij blijft wel lopen als je m vol op de (hand)choke trekt. En zolang je blijft rijden gaat het ook allemaal goed. Het lijkt wel wanneer de motor onder een bepaald toerental komt dat hij dan ineens uitvalt.

Iemand dit eerder gehad ? Zit er mischien iets van stationairregeling op dit ding, hij heeft namelijk wel een motormanagement.

Alvast bedankt.

Erik