Geplaatst: 07-06-2006 11:51
Wij moeten een distributieriem vervangen bij deze Megane 1.9 Dti. Origineel wordt er een nokkenaspoelie meegeleverd en universeel niet. Iemand een idee waarom deze nokkenaspoelie wordt vervangen (Veel extra werk lijkt mij) terwijl hij in principe niet los hoeft.?