LCD tankmeter

3 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-06-2006 22:01

[57685] Ik heb effen een vraagje. Zijn er misschien bezitters van een Movano phase 2 - dus vanaf modeljaar 2004 -, die problemen hebben met de brandstofmeter? D.w.z. wanneer het voertuig helemaal is volgetankt, niet alle 'streepjes' van het LCD display branden?