Geplaatst: 07-06-2006 22:01
[57685] Ik heb effen een vraagje. Zijn er misschien bezitters van een Movano phase 2 - dus vanaf modeljaar 2004 -, die problemen hebben met de brandstofmeter? D.w.z. wanneer het voertuig helemaal is volgetankt, niet alle 'streepjes' van het LCD display branden?