Geplaatst: 21-05-2007 20:32
[80765] Ik heb een honda civic coupe aangeschaft uit 97'
nou had de vorige eigenaar zon hosie bosie toeter derop..en de originele claxon doorgeknipt en weet ik veel wat..
nou ben ik er dus al achter dat de draadjes van de drukknoppen in het stuur waren verwijderd die ik inmiddels alweer heb aangesloten en ik heb ook spanning op mn claxon..Verder gaan er wat draden via de bestaande zekeringkast maar ik kan niet vinden wat de zekering is van mijn claxon.
of word dat niet meer gezekerd..lijkt mij toch van wel.
en word zo'n toeter plus of massa geschakeld?
mvg Sander