dubbelmassa vliegwiel??

6 reacties

Merk
Ford
Model
Fusion
Type
Onderwerp
Motorcode
1400
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-05-2007 21:45

[80966] Deze wagen heeft af en toe het probleem dat volgens mij het dubbelmassa vliegwiel lawaai maakt.Geef je lichtjes gas bij is er geen probleem.Precies of het stationair toerental is soms te laag,waardoor het vliegwiel gaat schudden.Is bij deze motor het stationair toerental een beetje te verhogen mogelijk?Mssn met wds?