Geplaatst: 30-05-2007 16:56
[81355]toerenteller deed de eerste 100 meter na het starten/rijden niks..daarna werkte perfect gaf alleen te veel toeren aan.
toerentalsensor uit de bak gehaalt, stekker schoongemaakt, en sensor iets verder in de bak getikt, mag niet baten. toerenteller komt nu helemaal niet meer uit de hoek..
als je de auto start, gaat het wijzertje trillen , dit duurt ongeveer een halve minuut. na het trillen blijft de meter in de hoek liggen..bij het afzetten van conctact zelfde ritueel weer.
waar verstopt deze storing zich? cockpit defect?
merk van de tellerwinkel is vdo.