Geplaatst: 31-05-2007 18:32
[81429]Bij het aanremmen (stevig en normaal) begint de blower harder te blazen.. Ook is de ECC er laatst een keer helemaal mee op gehouden, zekering eruit gehaald, deze was heel. Toen wagen weer gestart en alles werkte weer naar behoren. Harder blazen bij remmen blijft wel.
Nog iets anders, het schijnt dat bij dit model de stabilistatie stang rubbers aan de stang vastgevulcaniseerd zitten? Ik kon ze niet los krijgen. Stokjes zijn ok maar rubbers zijn bijna weg..
Iemand een oplossing/info voor deze problemen ?
B.V.D
Marinus