w124 200 diesel versnellingsbak

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
200 d
Eerste inschrijving
januari 1991
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-06-2006 23:39

[58109] Geachte hoop in bange dagen :-),

Krijg binnen een w124 200 diesel hier met 300.000 km origineel, met de volgende klacht,

De auto rommelt zeg maar aan de onderzijde, normaliter zijn de of is er 1 motorsteun kapot, maar deze zijn beide goed daar ze recent vervangen zijn.

Lijkt meer een resonantie vanuit omgeving versnellingsbak, als de motor loopt en in vrij staat, en ik trek de pook tegen een versnelling aan wordt de resonantie hoorbaar wat minder.

Bak schakelt echter als nieuw verder lijkt me niet het probleem,

Iemand en idee zodat ik iets gerichter aan de slag kan?