Geplaatst: 29-03-2006 21:25
[52766] Collega's. We hebben een S type staan, 3.0l v6, 2000. De originele telefoon zit er niet meer in. (in de middenconsole) weet iemand het type telefoon? Volgens mij staat op de houder dat het een motorola moet zijn. Tevens de vraag of een origineel navigatiesysteem achteraf makkelijk in te bouwen is?