navi en telefoon

3 reacties

Merk
Jaguar
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-03-2006 21:25

[52766] Collega's. We hebben een S type staan, 3.0l v6, 2000. De originele telefoon zit er niet meer in. (in de middenconsole) weet iemand het type telefoon? Volgens mij staat op de houder dat het een motorola moet zijn. Tevens de vraag of een origineel navigatiesysteem achteraf makkelijk in te bouwen is?