Geplaatst: 29-03-2006 22:03
[52774] Hallo,
Wij zitten hier met een VW Bora 1.9tdi 1999 in de maag.
De remmen zijn rondom vastgelopen. Na enig onderzoek bleek het niet aan de ganbaarheid van de remmen te liggen (dus geen vastzittende zuigers of wat dan ook)
De remmen zijn niet te ontluchten.
Als je het ontluchtingsapparaat erop zet komt er geen remvloeistof uit de nippels.
Onlangs zijn vervangen:
-ABS pomp
-Rembooster
-Hoofdremcilinder
-Remslangen
-Remklauwen achterzijde
Wie heeft enig idee waar we verder nog naar moeten zoeken??
Of moet de ABS met een peciale procedure ontlucht worden?