exspansietank loopt over passat 1,9 d

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-06-2007 21:48

[81813]betreft een vw passat 1.9 diesel
nieuwe waterpomp deze lekte , systeem afgevuld en exspansietank omhoog gehouden boven kachelradiateur uit
om lucht in de kachelradiateur uit te sluiten.
motortemp. word +- 100 graden ventilators slaan niet aan temp. meter staat niet in rood en toch spuit er langs
het tankje water naar buiten door de overloop. heb ook al een nieuwe thermostaat gemonteerd en het probleem
blijft zich opnieuw voordoen, wie heeft enig idee waar het probleem zit , of heeft zoiets al eens eerder mee gemaakt.
met vriendelijke groet willem