navigatie

2 reacties

Merk
Audi
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-06-2006 14:56

[59117] zitten standaard de kabels in de auto om navigatie aan te sluiten en dan bedoel ik ook voor de wisselaar achterin de auto en een bass box met versterker.

bij voorbaat dank