2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 30-06-2006 14:56
[59117] zitten standaard de kabels in de auto om navigatie aan te sluiten en dan bedoel ik ook voor de wisselaar achterin de auto en een bass box met versterker.
bij voorbaat dank