airco werkt niet goed

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Bora
Type
Onderwerp
Motorcode
1900 td
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-06-2007 20:54

[82296]heb de comperser vervangen om dat de overdruk ventiel op de comperser stuk was
direct de droger en exspansie ventiel ook vervangen, opnieuw gevuld maar de airco werkt niet goed de drukken op de mannemeters gaan zeer hoog de buis word koud maar niet zeer koud komt zelf geen water op de buisen staan iemand ervaring mee