Geplaatst: 15-06-2007 11:52
[82406]heb hier een twingo staan waar het airbag lampje van blijft branden.
En de stuurbekrachtiging gaat af en toe heel soepel (te) of valt weg samen met de digitale teller.
Gaat de snelheid sensor ooit kapot bij deze types.
En is de airbag alleen te resseten met uitlees apperatuur ? of is deze ook anders te ressetten.
Kan namelijk alleen vw/audi uitlezen
Alvast bedankt
Gr Jeroen