Geplaatst: 03-07-2006 23:13
[59292] Motor blijft vaak staionair te hoog lopen:
dit hebben wij gecontroleerd en geruild met een goed lopen motor T5
stationaire regelklep
gaskleppotionmeter
gasklephuis gedemoneerd en 100% gereinigd
inlaat buis luchtfilter/turbo geheel gedemonteerd en alle vacuumslangen geconroleerd
vacuumslang aan inlaat gecontroleerd (onder de thermostaat)
ecu uitgelezen geen foutcode, proberen de waarde op nul te stellen ivm opnieuw inleren regelklep ( wil niet)
bougie vervangen (waren versleten) door ori platina bougie,s
intercooler z.g.m gecontroleerd op lekkage
gaskabel staat niet te strak
wat kan het nog meer zijn??