Geplaatst: 16-06-2007 19:34
[82497]bij het starten slaat de motor aan maar binnen enkele seconden weer af .
het toerental komt soms niet hoger als 700 omw/min je kunt dan gas geven wat je wil geen reactie .
het kan zijn dat het toerental (lanzaam) oploopt naar ongeveer 800 omw/min dan ook geen probleem meer.
ik heb het idee dat het bij warme motor erger is dan bij een koude motor .
geen foutcode's . alle sensoren lijken goed (gemeten waarde's kloppen )
herkent iemand dit probeem ??? graag reactie bvd