Geplaatst: 09-07-2006 15:54
[59595] Ik zoek een goede manier om het hol differentieel tandwiel vast te zetten. De originele methode met een vul- en seegerring voldoet voor op de openbare weg maar is te zwak voor de autocross.
Wie heeft tips om dit tandwiel goed vast te zetten eventueel aangevuld met foto's?