Geplaatst: 20-09-2007 16:01
[88881]Auto duwt water uit stop van radiator naar vergaarbak en verliest zo. Wanneer ik systeem on der druk zet 2 bar loop het alleen maar op. Nu ga ik ervan uit dat er waarschijnlijk een barst in de kulas is zoals bij de avensis modellen.
Ik wil toch graag weten of er andere dingen kunnen zijn die deze probleem geven.
Waterpomp is ook al vervangen ivm lek,