Geplaatst: 31-03-2006 11:36
[52874] Auto slaat regelmatig af onder het rijden. Wacht je 5 minuten start die weer en rijdt vervolgens weer even zonder problemen waarna hij weer afslaat. Uitlezen kunnen we niet(zit nog geen 16-polige stekker op). Iemand een tip of toch maar uit laten lezen bij Alfa collega?