Geplaatst: 31-03-2006 16:29
[52887] Hallo Collega monteurs
Enige tijd geleden heb ik een vraag gesteld over veerbollen hoe ik ze het beste los kon maken.
Van alles geprobeerd maar zonder resultaat.twee oliefilter tangen stuk.
Ik heb ze nu losgeslagen met een centerpons in de nek van de bol en ja zijn waren metheen los dus doe u voordeel er mee.
Gr Jan