Geplaatst: 31-03-2006 22:10
[52921] betreft een Cordoba 1.6 benzine Klant heeft al bijna een jaar problemen met deze auto. Als hij de auto s'morgens bij zijn werk neer zet in de zon, heeft hij s'middags een slecht aanslaande motor.In de winter met kouder weer of met een bewolkte dag heeft hij dit probleem niet, maar tijdens het rijden schokt de auto wel. Nu het weer wat warmer wordt en de auto weer een middag in de zon heeft gestaan wederom een slecht startende auto. Wij hebben dat niet kunnen controleren, maar het verhaal is dat de auto dan niet op het gasgeven reageert. Het schokken is er nog altijd en er niet uit te krijgen.
Alle componeneten doorgemeten met uitlees-apparatuur en scope: geen verkeerde signalen te vinden. temp.sensor is uit voorzorg vervangen, maar geen resultaat.
Klant wil op eigen verzoek dat we een nieuw gasklephuis monteren, maar zelf denk ik daar weinig resultaat mee te halen.
Wie oh wie???