Na een poos rijden slechte stationairloop

4 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
325tds
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-05-2005 3:16

Een 325 tds,uit 1998 met een kmstand van 97000 loopt slecht stationair en rammelt dan, na een halfuur rijden.

Daarna blijft hij dat de rest van de dag doen, ook na stoppen en opnieuw starten.

Heb het idee dat hij dan op 4 of 5 cilinders loopt.

De auto rijdt verder prima.

Als ik hem gewoon warm laat draaien lijkt dit probleem zich niet voor te doen.

Rammelen lijkt te maken te hebben met het schudden van de motor.

Als ik het gaspedaal ook maar aanraak loopt hij weer goed.

Heeft iemand enig idee wat dit kan veroorzaken ??

Mijn dank is nu al groot !