Geplaatst: 28-01-2006 11:01
[47939] hallo
ik heb hier en traffic 1.9 dci staan als het gevroren heeft buiten dan start de auto niet geen brandstof opvoer pompje in tank krijgt geen stoom als auto 30 ninuten binnen staat start die weer gewoon als je er dan mee gaat rijden gaat het 15 kilometer goed en dan slaat ie weer af in een bocht of met remmen kun je hem weer gewoon starten? weet iemand hier raad mee