3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-01-2006 14:40
[47951] Krijg geen spanning op brandstof pomp en het relais, wie weet wat het kan zijn of heeft een schema van het brandstofsysteem