Geplaatst: 18-07-2006 21:19
Hallo ik heb hier een probleem met een megane die soms op drie cilinders loopt.
We hebben een grote beurt uitgevoerd en toen ook de distributieriem verevangen.
Hij liep na dit alles nog goed en de klant heeft ook nog ongeveer 200 kilometer met de auto gereden.
Opeens wilde de auto niet meer aan slaan en kwam dus weer bij ons terecht.Bij ons sloeg hij wel aan maar er zat wel een foutcode in van de vliegwielsensor.Deze hebben we dus vervangen maar de motor loopt toch niet lekker.
Het lijkt of de injector van de derde cilinder minder mee doet,deze omgewisseld met de vierde maar geen resultaat.
Wie weet nog raad.