Geplaatst: 22-09-2007 12:50
[88991]Hallo,
Ik heb een probleem met mijn seat ibiza, dat ie af en toe niet start.
De auto slaat wel aan maar direct ook weer af.
Een aantal dingen die we geconstateerd hebben:
-Olielampje gaat branden als dit gebeurt
-Meestal met warm weer
-Op de twintig keer starten gebeurt dit 1 keer
-Krijg de auto dan de komende 5 a 10 minuten niet meer gestart (gaat wel rond slaat niet aan)
-Als ik het gaspedaal ook maar een beetje bedien start ie direct.
-Als ik de auto zo gestart heb gekregen slaat ie stationair ook weer direct af
-Met flink gas geven hou ik de auto aan de praat na een tijdje slaat ie stationair ook niet meer af maar loopt op 3 cilinders naarmate ik meer rij word het beter na een km of 5 is het goed.
Wat we gedaan hebben.
-Uitgelezen geen storing
-bougies vervangen
-gasklephuis gereinigd en opnieuw ingelezen
-bobine gecheckt
Misschien kunnen jullie mij helpen dit is heel vervelend storing zoeken omdat ik meestal niet in de garage ben als de storing zich voordoet.
Gr Mark