Verkeert lichtbeeld en co te hoog

3 reacties

Merk
Honda
Model
Civic
Type
Onderwerp
Motorcode
1.5
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-07-2006 18:15

[60336] Goeie dag ik ben bezig met het keuren van een honda civic uit 1995

en ik krijg het lichtbeeld niet goed geen duidelijke lijn is zichtbaar

alsof de h4 lamp verkeert er in zit heb er al 2 nieuwe ingezet en dat

maakt helemaal niets uit

verder staat co te hoog is dat nog af te stellen of gaat dat allemaal

automatisch en zo ja wat zou er dan defect kunnen zijn

er is geen valse lucht aanwezig.

Zou het fijn vinden als iemand me een duw de goede richting kan geven

M.V.G christiaan van voorst