Geplaatst: 21-07-2006 18:15
[60336] Goeie dag ik ben bezig met het keuren van een honda civic uit 1995
en ik krijg het lichtbeeld niet goed geen duidelijke lijn is zichtbaar
alsof de h4 lamp verkeert er in zit heb er al 2 nieuwe ingezet en dat
maakt helemaal niets uit
verder staat co te hoog is dat nog af te stellen of gaat dat allemaal
automatisch en zo ja wat zou er dan defect kunnen zijn
er is geen valse lucht aanwezig.
Zou het fijn vinden als iemand me een duw de goede richting kan geven
M.V.G christiaan van voorst