Geplaatst: 24-07-2006 15:30
[60490] Versnellingsbak heeft lawaai in 1e versnelling (alsof er een lager uit ligt) en
in de andere versnellingen geen lawaai. We hebben de olie al gecontroleerd en
er zit geen slijpsel in. Wie heeft enig idee ?. Bij voorbaat dank.