geen plus op aircopomp

2 reacties

Merk
Seat
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-07-2006 21:48

[60295] Seat toledo 1.9tdi.

bouwjaar: 1998

Geen plus op aircopomp.

Multiriem is een tijdje terug gebroken en daardoor is de koppeling van de pomp stuk gelopen.

Nu heb ik de aircopomp vervangen en het aircosysteem leeg gehaald en opnieuw gevuld.

Daarna de drukken gemeten en alles is in orde.

Probleem: Pomp slaat niet in, geen spanning op pomp.

Als ik de pomp handmatig een spanning geef slaat die gewoon in.

Ik heb spanning tot aan de 10-polige oranje stekker links onder de paravan verder kom ik niet i.v.m geen schema.

Zit er ergens nog een zekering na die 10-polige oranje stekker of een los relais of werkt het systeem d.m.v een regeleenheid.

Zou iemand mij misschien veel voorkomende problemen kunnen noemen of het liefst een schema doorsturen zodat ik het probleem kan verhelpen?

Alvast bedankt.

Ps: Er zit geen automatisch climat contol op het is gewoon een simpele a/c schakelaar met aanjagerknop.