Geplaatst: 24-07-2006 21:34
[60522] Hallo jongens ik heb een bora die boven de 3000 toeren slecht door loopt, maar pakt boven de 3800 toeren wel weer op Ik heb de computer uit gelezen geen fout codes lucht massa meter al vervangen dit geeft geen verbetering. vrgr harry folkers