trekt slecht door boven de 3000 toeren

5 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Bora
Type
Onderwerp
Motorcode
alh
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-07-2006 21:34

[60522] Hallo jongens ik heb een bora die boven de 3000 toeren slecht door loopt, maar pakt boven de 3800 toeren wel weer op Ik heb de computer uit gelezen geen fout codes lucht massa meter al vervangen dit geeft geen verbetering. vrgr harry folkers