2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-09-2007 15:35
[89119]auto zit nog steeds met mazoutverlies (zou oudere topic) na vervangen van enkele darmen. Heeft iemand al voorgehad dat de injectoren via de retourleidingen durven verliezen. Aan de kleine o-ring?