Geplaatst: 24-09-2007 18:12
[89132]motor van focus rally uit 2007 loopt niet mooi statinair en bij 2200 a2300 tpm gaat de hele wagen trillen wie heeft dit ook wel eens meegemaakt wie weet of er 2 massaliegwiel in zit
en ben ook op zoek naar eventuele modificatie;s die er voor deze auto zijn bv deuren kraken enz