Geplaatst: 26-09-2007 21:57
Auto trekt niet meer boven 3000 t/min, geen storingscodes meer, gaat niet harder dan 120 km/h, katalysator bleek dicht te zitten, element eruit gehaald, nog niet goed, egr klep werkt als je hem met vacc app aanstuurt dan gaat hij iets harder, met slang van de turbo af hoor je hem iets fluiten. Zit hier ook een lmmeter op, en zo ja waar? Wastegate klep gangbaar. Iemand een idee? gaarne