Geplaatst: 29-07-2006 11:29
[60787] Mensen hebben de klacht dat soms nadat ze remmen hij er op blijft hangen.Hebt dit zelf niet meegemaakt.Mensen zijn een keer naar de zaak gereden in het weekend toen hij ook op de rem bleef hangen.De baas heeft er toen naar gezien en zei als je een paar keer op rempedaal drukt dan gaat ie weer van de rem af.Heb hoofdremcilinder vervangen die is samen met de rembooster.Maar dit weekend is het weer mis.Heb ABS ook al uitgelezen maar geen storing.Wat bij deze auto ook al is vervangen zijn remslangen voor en vacuumpomp.Iemand nog een idee of een meegemaakt?
Vr.Gr.Gerrit