Geplaatst: 03-08-2006 16:56
[61113] Als de auto op contact staat dan schakelt alles prima maar zodra ik de auto start werkt het geheel niet meer.
Als ik dan de versnellingspook naar bij de A druk, dan licht deze heel even op maar gaat direct weer terug naar de N.
Ik krijg twee foutcodes
P 2080 Der Hydraulikdruck ist zu niedrig ( pomp is vervangen en geeft wel 80 bar dus dat moet goed zijn)
P 2053 Regelventil kupplung leitung hat (sluiting of zoiets
Voor mijn gevoel moet ik de hydraulische regeleenheid vervangen.
Wie heeft hier ervaring mee.
Sido