Geplaatst: 21-11-2006 17:52
[68427] het gaat om een 190 benz met een KE-jetronic inspuitsysteem.
Het probleem is dat hij na een poos staan (een dag) slecht wil starten, door volgens mij een te arm mengsel want als hij loopt en je geeft gas slaat hij gelijk weer af je moet hem de tijd geven om op gang te komen.
Dit alle lijkt op een temp zender maar welke is het, en welke waarde zou hij moeten hebben voor dat ik hem zinloos ga vervangen.
Mischien zijn er nog andere suggesties.
B.V.D wessel.