Geplaatst: 05-05-2007 14:43
ik ben bezig met een zx waarvan de motor inhoud als je een bocht neemt naar rechts. dit gebeurt niet als de tank geheel vol is. alleen als de tank minder dan half vol is...zelf denk ik dat het een probleem is in de tank. dwz dat de slingerpot in de tank oid niet klopt.
wie kent dit probleem?. en heeft er een oplossing voor...