Geplaatst: 03-05-2007 23:58
Al originele software in de ecu gezet? heb al diverse auto's gehad waar er "getuned" was en even goed was en na een tijdje allerlei wazige foutcodes en problemen er zich voordeden, originele opelsoftware erin en probleem opgelost...Moet je natuurlijk wel even naar de lokale opelgarage.