Geplaatst: 29-01-2006 22:00
[48092] Wij moeten van een vito 108 de koppeling vervangen.
Zijn nog er nog aandachtspunten??
Kan de bak er zo uit of moet het subframe zakken???
Hoe moet de tussenas los van de rechter aandrijfas??
Alle tips zijn welkom!
bvd john