Slecht draaien warm of koud

9 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
E30
Onderwerp
Brandstof(systeem), Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1993
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-01-2006 23:49

Het is een 6cylinder benzine en draait erbarmelijk slecht, alsook veelst te rijk zwarte rook met ongeloofelijke benzinegeur.

Geeft steeds zelfde fout weer "gasklepsensor" terwijl ik een nieuwe heb gestoken. waarde is 0.9volt bij geen gas en 4.8 volt bij volgas

gemeten zowel aan de ecu bruin/zwarte draad als aan de potmeter.toerenregalaar vervangen en benzinedrukregelaar van 3.0 bar toch meet ik tijdens draaien 3.8 bar en bij gas zakt deze naar 2.8 bar. nieuwe bougies en steeds weer blijft probleem hardnekkig bestaan. alle parameters lijken me normaal lmm = ok, temp = ok, belasting = ok, enz... weet geen raad meer en heb er hoofdpijn van gekregen ook en de nodige stank????? help