Geplaatst: 30-01-2006 17:00
[48137] ik heb hier een 206 1.4 27000km met storingscodes P0745/P1167 storing drukregeling (tijdelijk/verschil/richtwaarde) en P0730 tijdelijk slippen (koppeling/remmen). als je vanuit stilstand weg rijdt bonkt de automaat ook af en toe, of hij in zijn versnelling schiet. en als je rustig accelereerd begint de automaat te slippen en beginnen de storings lampjes van de automaat te knipperen, en gaan na ong 10 sec weer uit. en dan zitten de storingscodes erin.