Geplaatst: 30-01-2006 21:04
[48164] Goedenavond VW t4 techneuten, dezelfde t4 waar geen stroom bij de gloeiers kwam (inmiddels wel, bedankt Nijkamp) heb ik gisteren meegehad naar Dusseldorf op en neer waarbij mij opviel dat er bij accelereren en gas los laten (kantelen vd motor dus) er een soort piep geluid hoorbaar was, toen ik vandaag de bodemplaat wou monteren wou dit alleen met geweld net of hangt de motor te laag (de plaat lag ook achterin) kan het zijn dat de motorsteunen stuk zijn ?? ik zie er niks aan, het betreft een t4 75 kw tdi van 1996 met 3 ton op de teller.
Bedankt alvast, Paul