Geplaatst: 31-01-2006 19:52
[48242] Beste mensen ik heb een chevy in onderhoud en geleverd aan een klant van mij. Nu het volgende probleem er zit een lekkende verstuiver in en ben met de auto naar de dealer geweest in amsterdam zuidoost vervolgens moet er een rekening betaald worden als hij gerepareerd wordt van ruim 700 euro[beetje veel vindt ik] is er bij iemand bekend of er modificaties hebben plaatsgevonden op deze motoren ivm het inspuitgedrag???? of iets dergelijks dan gaarne jullie reactie's bvd Dirk Appel