Geplaatst: 01-02-2006 21:19
[48336] Betrefd peugeot 504 automaat. Dit is denk ik een vraagje voor Oldtimer. welke olie gaat er in de automaatbak? Is het dezelfde olie als in de 4HP14 enHP18 bakken van ZF zoals die in de 205/405/309/605 zaten ? Zit er misschien een zeef in ? Hij schijnt in koude toestand een beetje te slippen. We gaan hem morgen eens in de werkplaats halen. Auto heeft een fix aantal jaren in de prive schuur van de baas gestaan.