Geplaatst: 06-05-2007 15:56
Tweemaal is er al zo'n veertje gebroken.
Het veertje die op de spanrol staat van de distributieriem.
Gelukkig is er niets aan de kleppen van de motor.
Er was 25 000 km tussen van het vervangen veertje (origineel veertje).
Wie heeft er dat al meegemaakt?
Wat zou de oorzaak kunnen zijn?