Mazda 626 - Veertje gebroken op de distributiespanner.

4 reacties

Opgelost

Merk
Mazda
Model
626
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.9
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-05-2007 15:56

Tweemaal is er al zo'n veertje gebroken.

Het veertje die op de spanrol staat van de distributieriem.

Gelukkig is er niets aan de kleppen van de motor.

Er was 25 000 km tussen van het vervangen veertje (origineel veertje).

Wie heeft er dat al meegemaakt?

Wat zou de oorzaak kunnen zijn?